måndag 14 februari 2011

Valentines day

Är ingen dag som vi direkt kommer fira i år. Rickard jobbar till sent så vi kan som inte äta god middag tillsammans eller något sånt. Presenter som nallar och hjärtekort och sånt känns rätt pasé. Jag fick en present av honom som jag verkligen behövde och så bra den känns (så tacksam älskling -du är bäst). Men jag har verkligen ingen aning till sak jag skulle kunna ge honom som känns kul och meningsfult. På ett sätt känns det tråkigt samtidigt som jag känner att det inte spelar någon roll för vi kan ta mysiga middagar och köpa meningsfulla och fina saker till varandra lite nu och då. Speciellt till sommaren då det är grymt mycket trevligare att gå ner på stan på middag, bio eller bara för en kall öl (för ej gravida eller ej ammande, hehe). 






Till dig älskling: Älskar dig otroligt mycket, du har get mig det finaste som finns. Jag vill ha allt med dig! 


Valentine's Day
...is no day that we will celebrate this year. Rickard working late so wecan not eat dinner together or something. Gifts of teddy bears and heart cards and stufffeels expired. I got a gift from him that I really needed and so good it is (so gratefuldarling-you are the best). But I really have no idea what I could give him that feels funand meaningful. In a way it feels sad. While I know that it does not matter. For we cantake a cozy dinner and buy meaningful and nice things to each other every now andthen. Especially this summer when it's totally a lot nicer to go down town for dinner,movies, or just for a cold beer (for non-pregnant or not nursing, hehe)
 To you sweetheart: I love you enormously, you have given me the finest there are. I wanteverything with you!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...