onsdag 28 december 2011

Dags dåra

Helloj på er alla glada! Har spenderat lite tid på mellandagsrean idag. Det var mycket lugnare på stan än jag förväntat mig. Trodde att det skulle vara packat liksom. 


Nä, skönt.

En ny pjymas till mig, eftersom jag fick slänga den ena häromdagen då jag fann ett alldeles för stort hål där bak. Hmm... Undra just hur det liksom gått hål just där? hade det varit mer i grenen, ja. eller att någon söm liksom gått upp. Nej, det här hade gått sönder som riktigt urtvättade sängkläder gör. Så där vid sidan av sömmen. Fast den VAR rätt gammal. Ett par skor till lilleman blev det också. Inte de jag först hade tittat på men ett par rätt shyssta. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...