onsdag 28 december 2011

När man får pusta ut

Sitter i soffan och myser i nypjamasen. Måste ju vara ett av de bäste mysplaggen. Försökte ge mig själv lite inspiration och motivation till att ta tag i min träning som är svårare än någonsin att hitta tid till.  Mini-session av yoga, samt lite armhävningar, benböj och magövningar, var vad jag fick till. Bättre än inget liksom.

En ansiktsmask för att ge mitt face lite nytt liv. Jajjämänsan! Bli av med lite torrynkor och få åtminståne 2-3 år tillbaka. (Jag vill ju inte ta i för mycket)

Sett ett avsnitt av Berg flyttar in. Tycker det är rätt roligt. Gillar Carina. Hon är cool. Idag flyttade hon in i Jesper Parneviks smått överdimensionerade villa. Deras säng är nog större än hela vårt sovrum! 10km2 liksom! Snacka kingsize! Dessutom fick man se både det ena och det andra kanske lite FÖR mycket när handukarna inte hölls reda på vid bastubesök. If you know what I meen?!! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...