måndag 5 december 2011

Det trodde jag inte

Nej att snön fick ligga kvar hela dagen trodde jag verkligen INTE. Det brukar normalt sett försvinna ganska omg när det kommer så lite åt gången. Men det är väl roligt, kanske julkänslan hittar hit på riktigt! Det luktar i alla fall jul i köket sen jag bakade saffransknäck idag. Mumsigt, nu är det bara att försöka låta bli dom fram till jul.

Till middag bjöds det på sushi. G's pojkvän köpte hem igår kväll och köpte lite extra mycket. Sushi är en sån grej för mig som jag tror man måste lära sig att tycka om. Har bara ätit de fåtal gånger, och tycker det är helt ok. Men jag vet fortfarande inte om jag skulle "go for it" på restaurang om jag hade mycket annat smaskigt att välja på. Behöver nog en smula mer övertygelse. Men det är inte sista gången jag kommer äta det.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...