fredag 6 april 2012

Att ha haft en liten paus

Det har blivit en liten paus här. Inte planerat och inte alls meningen. Det blev bara så. Veckan har gått i så rasande tempo att jag knappt fattat vilken dag det varit. Sinnes. Jag menar veckan börjar med måndag och när man vaknar nästa gång är det redan torsdag. Höuhj!


Och nu är det påsk. 


Lite smått vi hunnit med under veckan: R har jobbat extra. Jag har hunnit vara förkyld igen. Dåligt tycker vi om det. De små har också varit sjuka, snoriga och så. Inte så bra för sömnen nej. Har frusit på väg till jobbet då vintern bestämde sig för att komma tillbaka igen innan den tänkt låta våren och sommaren ta över på riktigt. Har svettats igen efter lunch. Sjukt svårt att klä sig vill jag lova! Mindre och mindre kläder ju längre vi hinner på dagen. 


Ett oväntat paket landade i brevlådan. Stoooor förtjusning hos en viss liten herre. Jajamän. Han hann inspektera, klämma, känna och vända på paketet massor innan jag kom hem och vi ÄNTLIGEN kunde öppna det. Mycket spännande. M-mjo! 


Nu när ni fått en väldigt breif update så lovar jag att bli bättre! Jupp! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...