söndag 22 april 2012

Berätta om vår dag

Igår lovade jag att jag skulle berätta lite mer om vår dag tillsammans. Dagen började ganska som vanligt vi klev upp med barnen, åt frukost och hela det köret.

Vid lunchtid så åkte vi iväg ner på stan. Vi gick till ett fik och åt vegetarisk lassagne. Gick och strosade i ett fler tal butiker. Suktade på en hel del "vill ha så jag dör lite"-saker. Vi köpte också ett par fina saker. Lyxiga underkläder, en awesome-looking klänning som jag längtar tills jag får dra på mig och stolt spatsera runt i, plus en tröja till R.

När kaffesuget (och sockersuget) föll på gick på fik igen men denna gången för att fika. En sjukt god rocky-road-brownie fick sköljas ned med en cappuccino. Sluurp!

En kinesisk middag fick avsluta vår dag tillsammans. Vi gjorde egentligen ingen "over the top" men de behövs ju faktiskt inte. Bara att vi tar oss tid för varandra. Det är det som är viktigt.





2 kommentarer:

  1. Så härligt med lite tid för sig själva! Jag längtar efter det, jag också.

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen på tiden. Och så skönt vi hade! :)

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...