måndag 9 april 2012

En av flera härliga dagar

Fyra hela lediga dagar har vi haft tillsammans. Jag och familjen. Grymt underbart, mer ledighet till oss tycker jag :) Men imorgon får vi återgå till vardagen och jobb. Känns lite konstigt ändå.

Måndagen som var en söndag tillbringade vi i ö-vik. Snussade bebis hos brorsan. Sniiiff. Åh, så pluttig man kan vara. Svårt att minnas att de faktisk är så små.

Vi lämnade igen min mamma hemma hos henne och hälsade även på mitt andra päron -pappa. Tog en promenad runt city och en roadtrip dit jag är uppvuxen. Visade M vart jag gått dagis och skola. Pekade också på huset där jag bodde som liten. Nostalgi!

Hoppas kunna visa lite bilder imorgon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...