tisdag 24 april 2012

Väntan på svar

Det var nu ett tag sedan jag skrev om det här, och jag kände att det är dags för en liten up-date. Jo ser ni, vi väntar fortfarande. Jag som hade hoppats på ett ganska snabbt svar. Det är ju inte ens säkert att ett sådant kommer, men jag hoppas verkligen det. Även om det inte är så att det blir som vi hoppas. Ett nej är ju alltid bättre än bara tystnad liksom. Jag vill inte säga vad det är riktigt för än vi vet. 


Men jag kan säga så här mycket. 
Förändring. 
Medverkan. 
Och överraskning. Och möjligt en yr herre.

Har precis avslutat ett yoga pass och ligger nu på golvet som en död säl. My god(!) vad mina muskler är korta. Jag skämtar inte. Ni vet (ni som någon gång gått på yoga) när de säger "fall framåt" när hela kroppen som ska från midjan vikas framåt, ja då är det mina armar som faller framåt - inget mer. 

Nej. För det GÅR inte! SÅ kort är mina muskler. I shit you not!

Bli sommar nu TACK! foto:Gabriella



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...