söndag 1 april 2012

Migränen som tog helgen och drog

Det är ett fåtal gånger (typ 3 kanske) som jag haft migrän. Det är INTE roligt. Igår var jag och R iväg och handlade och när vi går där inne på coop så upptäcker jag att synen ändras. Oh skit! Ni vet de där kikarna man hade när man var liten som gick och snurra på för att få olika kristall-liknande mönster. Ungefär så är det. Sprang iväg och hämtade en alvedonpacka och en cola och tog 3 tabletter. (För att vara på den säkra sidan..så..) För även om jag inte haft det ofta har jag ändå lärt mig att ta jag en tablett så fort jag känner av det så behöver det inte ens bli något besvär.


Det gick inte så bra den här helgen. Nej!

Fick värk och bestämde mig för att sova. Sov ett par timmar. Åt middag och gick och la mig hyffsat tidigt ändå. Vaknade imorse och mådde skit. Provade dricka lite vatten i hopp om att det bara var den dåliga smaken i munnen. (öhh).  Men icke. Toaletten nästa...

Gick och la mig igen när R klev upp. Nu när jag sovit ett tag, så är värken kvar till stor del. Men jag har ätit mig en korv och druckit ett helt glas cola. Dessutom funderar starkt på att gå och äta en skål med vaniljglass.

Migrän. Typ urdålig sak det där. 

Ps. R hälsar att han ställer in korven i kylen. Ds. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...