onsdag 17 augusti 2011

Fortsätter..

...med hälsosam middag och ett hyffsat mellanmål. När jag hämtat M på dagis. Frukt! tänkte jag då men vi hade bara äpplen hemma. Eftersom jag känner av någon mindre allergisk reaktion när jag äter råa äpplen stekte jag äpplena med lite kanel i stekpanna. Mumsade dem tillsammans med keso. Jättegott tyckte jag men för lille M var det ingen succé. 






Till middag bestämde jag mig för att göra linsgryta med bulgur, något jag velat göra ett tag men inte gjort då ungdomarna inte äter det. Jag och R gör det (med viss övertalan på R ibland*ler*). Till min glädje dock så tyckte lille M om det! han åt linssoppa med mig när han var mindre men har nog inte ätit sen dess. Mycket trevligt! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...