måndag 8 augusti 2011

Självbild

Det är märkligt vad olika ens egen bild är av sig själv och den bilden andra har på en. Jag och min bästa C satt och pratade i dag om hur bilden kan vara så olika. Vi slant in på ämnet när vi pratade om hur olika människor tar olika plats. Jag har alltid sett henne, och vissa gånger varit avundsjuk, på hur lätt hon får vänner och hur lätt hon kommer in och blir accepterat i olika sammanhang och grupper. 


Det visade sig att hon hade sett likadant på mig? Jag som ofta tyckt att jag alltid finns i utkanten och oftast bara "ser på" när andra har roligt och finner varandra. Att jag som får vara med men inte till 100%.


Konstigt det där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...