söndag 14 augusti 2011

Vill inte släppa...

...taget om sommaren riktigt än. Att regnet förde med sig en tid med kallare dagar känns smått tråkigt. Det är augusti månad och det är nog den kallaste augusti jag upplevt vad jag kan dra mig till minnes. Jag hoppas och någonstans vill min magkänsla säga att det kommer komma varma dagar framöver och att sommaren inte riktigt lämnat oss ännu. Vore förfärligt tråkigt om hösten redan vore här.... men hoppas också på att när den kommer att vi får riktigt fina höstdagar att uppleva. 


...let go of the summer just yetThat the rain brought with it a time of colder days aresomewhat boring. It's August and it's probably the coldest August I experiencedwhat I can care to rememberI hope and somewhere to my gut to say that it willbe warm days ahead and that the summer is not quite left us yetWould beterribly sad if the fall were already here .... but also hope that when it comes that we get some nice autumn day to experience.

2 kommentarer:

  1. Det där är väl inte du som klättrar!?! Var på möhippa i helgen och en av aktiviteterna var just klättring. Jag fick ju, av naturliga skäl inte klättra, men det såg verkligen roligt ut! Roligt men jobbigt!!
    Nä släpp inte taget om sommaren, jag tror att vi kommer få en dos till!! Hälsningar Erika som tackar för uppmuntrande ord på iTodd :)

    SvaraRadera
  2. Jo det är jag som klättrar, här på bultleden/via ferratan i Skules Nationalpark, Höga kusten! Helt underbart!

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...