fredag 19 augusti 2011

Veckoslut

Ja, gott folk. Då var snart ännu en vecka till ända. Jag som hade onsdag idag, fick en kortare vecka än jag förväntat mig. Måste verkligen bli bättre på att ta tillvara på tiden att göra saker. Känner ibland att tiden rinner mig förbi. Det finns ju ett ordspråk som säger att vill man spara tid ska man använda den! Kloka ord tycker jag.

Träningen blev islagd då fröken förkylning hälsade på, det slår aldrig fel när man är på väg att klättra över denna öderdigra tröskel. Men ett yoga pass under helgen ska jag ta mig. Längtar efter en inlinestur!

Gjorde den tredje inlämningsuppgiften på kursen idag, så den behöver bara kollas igenom innan det är dags att skicka in den. Tycker det går rätt bra ändå och hoppas på bra betyg, för de betyder bra merit. Jag har börjat tänka mer och mer på vad jag vill och inte vill. Det är svåra beslut när det rör jobb och inkomst. Men den som lever får se, hoppas mest att allt löser sig på ett enkelt sätt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...