torsdag 4 augusti 2011

Töj och bänd

Har insett att jag måste ta mig i kragen när det gäller mina muskler. Körde ett litet yoga pass igår på ung. 20 min och jag äääär verkligen ur-kort i mina muskler. Inte har jag den diciplinen att stretcha dagligen heller, men nått måste jag börja hitta på.

Det hade varit underbart om man hade det så att man kunde gå på gym för att kunna gå på yoga och bodybalance pass, MEN det återstår att se hur det blir på jobbfronten. Hoppas verkligen på annat än körning då jag inte trivdes med det uppläget, så ett besök hos chefen ska jag ta mig framöver.

Jag ska göra ett försök att köra ett yoga pass och göra ett ordentligt stretchpass i veckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...