tisdag 30 augusti 2011

Man lär så länge man lever

Hade besök av en gammal kollega idag. Väldigt trevligt. Vi drack kaffe och surrade massa skit ett par timmar och jag kom in på hur mycket jag faktiskt har vuxit som människa de senaste 1,5 åren. Ja, sen jag blev mamma. Visst hade jag förstått att jag skulle få andra värderingar och lära mig saker som förälder men jag trodde nog inte att jag skulle lära mig så mycket, speciellt om mig själv och mina förmågor. Ur dimman kom en starkare och mer bestämd kvinna! Jag vet att jag kan! nu återstår bara en chans att visa omvärlden att JAG KAN! 


...och jag fortsätter lära mig!



Had a visit from an old colleague today. Very nice. We drank coffee and talkedbunch of crap for a few hours and I got into how much I actually have grown as a person over the past 1.5 years. Well, since I became a motherSure, Iunderstood that I would have other values ​​and teach me things as a parent but Idid not think I would learn so much, especially about myself and my abilitiesOut of the mist came a stronger and more determined woman! I know I cannowremains only one chance to show the world that I CAN!
... and I continue to learn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...