onsdag 9 maj 2012

En kärleks plopp

Min dag ofta började helt knas. Försening och annat trubbel så där så man blir galet stressad. När jag äntligen kört färdigt min morgontur så mötte R upp mig och överraskade med lite choklad och LOKA likes mash ups. Lakrits jordgubb -mums. Eller "mumf" som lilleman säger. Jag i ett glädje-tjut utropar "åh KÄRLEKS-PLOPP". Men de blev inge populärt. "shit på dig". Haha.

Ikväll har det packats. Imorgon åker mannen och lilleman till fjällen med en Niklas och en Hampus. Jo. Flisan får husa hos farmor eftersom jag jobbar. Så imorgon ja då är jag både gräsänkling och barnfri.

Känns ju sådär.

Ps. Ploppen var inte sliskig som jag trodde att den skulle vara. Den var helt ok god. Ds.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...