torsdag 17 maj 2012

Sten sax och påse

Dagen började med en promenad till affären. Fast det blåste och efter ett tag även började regna var det faktiskt väldigt skönt. Ja tills vi nästan var hemma. För då ökade regnet och det blev genast kallare. Vi hade tänkt grilla till middag. Det kändes då inte som den bästaste idén.

Sen tog vi oss ner på stan då varken jag eller mannen var särskilt sugna på att häcka hemma. Nya sneakers till lilleman som blev nöjd. Bestämt sa han att han ville ha de skorna och inga andra. Ta på sig de gamla skorna efter att ha provat nya var INTE att tänka på. Nope!! Jag hittade mig ett par somriga chinos till priset av 99 kr (!). Jo-jo!

När vi kom hem blev vi bortbjudna på middag så grillningen var INTE längre något problem. Däremot blev den ofantliga mättheten ett LITET problem senare. Både jag och R var så mätta att vi inte orkade röra oss. När sonen kommer nerför trappen och har lagt en lurk körde vi sten sax påse för att avgöra vem som skulle ta hand om det. Jag vann! Ville bara säga det. JAG vann! Höhö.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...