torsdag 24 maj 2012

Sommar härliga tid

Alltså nu måste det ju typ vara sommar på riktigt. Grymt vilken dag det varit. Olala! Sol sol och åter sol. Bara ben, t-shirt, och pilotisar, kan det bli bättre?

Inför helgens planer har jag varit och gjort mig hårfin och fixat bort kråkboet som tagit plats på mitt huvud. Imorgon fyller mannen år och det blir middag, grillat om vädret tillåter. Musli-flarn har bakats till fikat imorgon, gick ju sådär kan vi säga. Att man alltid ska ge sig på något nytt till födelsedagar.

Måste se till och fixa presenten imorgon med, är dock lite kluven på hur jag ska göra riktigt. Det är lite fix, telefonsamtal och så för att det ska klaffa. Fix Fix.

Sen blir det trevligheter med kollegorna på lördag. Jag och R har ju dessutom lyxen att få ha med vår respektive, ja varandra eftersom vi jobbar tillsammans.

Sol och sommar - got to love it!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...