tisdag 15 maj 2012

Kalorien

Jag försöker mig på att vara lite sundare och komma iform. Så här efter "mycket om och men" och att jag äntligen kommit över tröskeln att bli sjuk efter varje träningspass. Känns helt underbart. Har aldrig varit någon som tyckt att det varit speciellt nödvändigt att räkna kalorier. Har väl knappast orkat lägga ner det jobbet heller. Men med en smartfån så ändras ju allt. App app!! Självklart har ju kalorieintaget betydelse. Men för mig är det inte på kaloriert viktigt. Nope!

Jag tror på måttlighet och bra träning. Men just nu vill jag ändå hålla LITE koll. Så att man får en riktlinje. Sen har det blivit lite intressant att faktiskt lära sig lite om vad olika saker har för kalori-värde.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...