fredag 11 maj 2012

Haft den tröttaste dagen på länge

Oh my! vad jag varit trött idag. Jag skojar inte. Ögonlocken har kännts som om insidan vore av sandpapper ungefär hela dagen. Jag har gäspat ungefär konstant och kaffet har nog varit ett måste för att hålla orken uppe.  Nej den här nattens sömn var inte bra. Dels så saknade jag skälvklart sällskapet i sängen. Kändes rätt tomt liksom. Inte alls ok. Trots att jag hade lite sällskap av katten. Men det är ju såklart INTE samma sak.  


För det andra tror jag att jag har en inflammation i en muskel eller möjligt ett muskelfäste. Min ljumske.  Tar.  snart.  död.  på.  mig. Varje gång jag suttit ner eller när jag ska vrida och vända mig i sängen är det som om någon körde in en machetekniv. Skojar inte! Gör typ skiit ont. Åt ett par dagar inflammationshämmande och då blev det bättre. Har inte gjort det på sisådär tre dagar nu. Suprice - nu gör det ont igen. 


Nej inte bra!

Fick i alla fall hem flisan idag. Bra det! 

Mina killar! Bild från Juli - 10



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...