måndag 21 maj 2012

En riktigt varm dag

Asså vilket väder vi haft idag! Framåt eftermiddagen var det till och med shorts-väder och jag var bara tvungen att kavla upp byxbenen och lufta mina extremt bleka vader lite. Ja, en och annan sväng till solariet för att bygga en grundfärg till sommaren kanske vore på sin plats. Men nu börjar man faktiskt tro lite på det de skriver om i tidningarna. Ryssvärme och Medelhavsvärme. Ja hittills har den verkligen lyst med sin frånvaro. I alla fall här uppe i norr. Jo sörlänningarna har väl varit lite mer bortskämda med den råvaran.

Visst har vi haft fina och soliga dagar som jag varit otroligt nöjd med. Men kanske har de ändå varit ganska få. Måste nog till och med påstå att jag tycker att det varit en väldigt kall vår i år. Ja, känner mig aningen snuvad på både våren och försommaren. Jag menar vi är ju ändå inne i slutet på maj och det har knappt varit varmt nog att gå i kortärmad. Det är inte ens längesen jag stoppade undan mössan (!!). Men nu måtte väl värmen ändå vara här för att stanna?!! 


Solen, så mycket energi den ger. 





1 kommentar:

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...