onsdag 2 maj 2012

Ha mersmak

Ursäkta det enformiga ämnet just nu. Men de senaste dagarna i skogen har verkligen fått mig att få mersmak på friluftslivet och längtan till lite äventyr. Och eftersom det här är min blogg och min värld får ni helt enkelt stå ut med lite skogsmulle-snack :) Jag och R har pratat om att snart åka och ta oss en övernattning i någon stuga i skogen på tu man hand. 

Jag säger bara en sak om det - PEPP!! 

I dag jobbade R extra och barnen fick vara med farmor och farfar. Bra - extra pengar i kassan. Dåligt - R blev påkörd. En bilist vek rakt in i sidan på lastbilen och tycker att det är R's fel. Kanske ska man börja planera sin körning bättre än att skylla ifrån sig??!!!  Det blev bara skador på fordon, men jag får ändå ont i magen när jag får veta sånt här. Man tänker som automatiskt på vad som faktiskt kan hända och hur fort det kan gå fel. 

Bilderna nedan är tagna vid olika tillfällen och med mobil kamera. Kvaliten är inte den bästa men jag gillar dem. Mina favoritbilder på när jag repilerat. Det är väl minnena som gör dom så bra. 


Slotterdalsskrevan, Näske en del av Värdsarvet Höga Kusten

Öreälvsbron utanför Bjurholm 47 meter ovan vattenytan





1 kommentar:

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...