söndag 27 maj 2012

Redogöra helgen

Sommaren har verkligen slagit sig ner och helgen har varit helt underbart skön! Och vilken helg vi haft, vi har njutit så mycket av bra väder, trevligt sällskap, god mat och många skratt, så jag har helt enkelt inte hunnit med (eller inte lagt så mycket fokus på) att blogga.

I fredags firade vi mannens födelsedag och jag hade det lite stressigt att fixa presenten medan jag jobbade. Dessutom var det inte helt enkelt att få tag på människan. Men efter ett par försök fick jag tag på Jeanette som är osteopat, bokade in en tid för R, men hade tyvärr inte tid att fixa ett fint kort att skriva ner det på utan det blev ett Julkort som chefen hade liggande i lådan. Inte så fancy kanske men desto fancy'are present. Det här verkar dessvärre vara det enklaste sätter att få iväg en tjurskalle på behandling. Han är helt klart värd det min älskling.

Lördagen blev ju också helt magiskt bra. vi var på Hälje gård och hade firmafest. Vi hade aktiviteter och åt och drack gott. Möcket trevlig kväll! Och Möcket härligt gäng man jobbar med. Jag blev dessutom 4:a i ägg-skjutningen med luftgevär -det ni! Fast det fanns ju förståss vissa som helt klar utklassade de flesta. Lådbilsrally, en boxningsmatch och en massa bad var också en del av kvällen. Så nu är nya bikini invigt. I och med detta bad blev vissa mer frispråkiga kroppsligt än andra. Kanske inte uppskattat av riktigt alla i alla lägen, men knappast någon som tog illa vid sig. Nope! Inte på den här firman, här är alla lika galna och härliga. 

Den här dagen..söndag...Ja, den sov vi halft bort så här då vi var barnfria. Har inte sovit så länge på säkert 4 år! Helt galet. Jag menar 10.30!! Bara äta, piss å gå å lägg sä igen!

Så efter en galet bra helg, med minor set-backs vill jag säga GO'Natt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...