torsdag 24 mars 2011

Antagen

Beskedet för kurserna jag sökt kom idag och jag är antagen till båda. Nu är det bara att vänta på information om "upprop" eller vad det kallas. Måste söka reda på och beställa kurs-litteraturen. Har försökt att hitta begagnat men det är inte så lätt. Har hittat till en kurs men då bor människan som vill sälja dem utanför Östersund. Kändes som lite långt bort. Till den andra kursen får jag nog ta och beställa boken från någon site. Ska bli spännande att gräva ner huvudet i dessa ämnen. Och bra meriter blir det också! 




The news of the courses I applied for came today and I have been accepted to both.Now just waiting for information on "call". Must find and order the course literature.Have tried to find second-hand but it is not so easy. I have found a course but thenthose who want to sell them live outside Östersund. Felt like a bit far away. For thesecond course, I'll take and order the book from some site. Should be interesting tobury my head in these subjects. And great merit, it will be too!

4 kommentarer:

  1. Vad är det för kurser du kommit in på? Som du redan blivit antagen till?

    SvaraRadera
  2. Företagsekonomi B och Kommunikation

    SvaraRadera
  3. Jepp! Kursen drar igång 11/4 så jag måste nog börja se mig om efter kurslitteraturen. Kollade tradera idag. De har FekB böckerna på aktion som går ut om 10 dagar. ska hålla lite koll på den.

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...