onsdag 16 mars 2011

Beslut

Igår kom äntligen beslutet jag väntat på snart en månad. Till min glädje så var det också ett positivt besked. Nu vet jag hur länge jag ska jobba och det känns riktigt skönt att veta det. Jag inväntar den dagen jag får gå hemma. Jag har så mycket energi som jag vill lägga på renoveringen av vårt hem. Vill få saker gjorda och se att saker kommer på plats. Piffa och kanske uppsöka en och annan butik och loppis för att se om man kan hitta några fynd till hemmet. Längtar! 


Yesterday came finally the decision I waited for almost a month. To my delight, it wasalso a positive response. Now I know how long I will work and it feels really nice to know it. I await the day I get to go home. I have so much energy that I want to put on the renovation of our home. Want to get things done and see that things are in place.Spice up and may go to one or two stores and flea markets to see if you can find somebargains for our home. I can not wait!

2 kommentarer:

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...