måndag 21 mars 2011

Nedräkning

Har börjat min nedräkning till ledigheten. Är ganska less just nu och trivs inge vidare. Så med den känslan känns det skönt att det inte är så långt borta. Jag hoppas på att det kommer bli annorlunda sen, och om inte annat får jag väl göra någonting åt det hela. Jag har sökt två kurser nu när jag ska vara hemma som jag ser som bra meriter, och som jag hoppas ska hjälpa mig närmare till det jag vill. 


Nej, hinner inte med mera just nu. Hämta kärleken! 


I have started my countdown to leave. Is pretty tired right now and not happy at all. So inthat sense it feels good that it is not so far away. I hope that it will be different later, andif nothing else I'll do something about it. I have applied for two courses, now that I'll behome that I see as a great qualifications, and that I hope will help me closer to what Iwant.

No, no time for more right now. Get love!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...