lördag 12 mars 2011

Önskelista

Har fått frågan, bla från mor om vad jag önskar mig när jag fyller år, och vad R önskar sig nu när han fyller jämnt. Så jag tänkte både för min egen skull och de som är intresserade (mamma!) lägga upp en liten önskelista (ingen inbördes ordning). 


1. Bara för att önska sig något orealistiskt - Iphone 4


2. Tapeter till sovrumet och köket

3. Elisabeth Arden - intervene
4. Klippning och färgning
5. Kläder
6. Shoppa "piff-saker" till hemmet 
7. Kurslitteratur

R´s önskelista: 

1. Iphone 4 ;)

2. Mosaik till köket
3. Kläder 
4. Resa/Upplevelse
5. Systemkamera :)
6. Tatuering

Kan eventuellt komma att uppdateras! ;)

Have been asked, among other things from mother about what I wish for my birthday,and what R desires now that he turns evenly. So I thought both for myself and those who are interested (mom) put up a small wish list (in no particular order).
1st Just to wish for something unrealistic - Iphone 4
2nd Wallpaper for the bedroom and kitchen
3rd Elizabeth Arden - intervene
4th Cutting and coloring
5th Clothing
6th Shop 'Piff-things "to home
7th Course literature

R's wish list:

1st Iphone 4;)
2nd Mosaic to the kitchen
3rd Clothing
4th Travel / Experience
5th System camera:)
6th Tattoo

Could possibly be updated! ;)


4 kommentarer:

  1. Har för mig att jag sa till dig/er för rätt länge sedan när ni skulle köpa nya telefoner att köp en iPhone på en gång. Ni kommer bara ångra er.. Min är till salu i Augusti =)

    SvaraRadera
  2. Jaha, tyckte att jag hade hört något surra i bakgrunden :P Funderar dock på en Samsung Galaxy S bara för att "våga vägra iPhone"...

    SvaraRadera
  3. Du vet vad jag har sagt. Kör du på din våga vägra iphone. Tillslut kommer du också äga en.. frågan är ju bara när du ska inse det :P

    SvaraRadera
  4. Hahaha, suck. hatar det faktum att du förmodligen har rätt...hahaha

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...