torsdag 31 mars 2011

Hänger inte med

Min kropp har verkligen inte hängt med i denna omställning från vinter till sommartid. Är piggare på kvällarna och HELT död på mornarna. Därför tog jag min dusch nu ikväll för jag vet att imorgon-bitti KOMMER jag inte orka! Det tar säker 10-15 min innan jag ens får kroppen att lyda upp ur sängen. 


Ser verkligen fram emot ledighet och sommar nu! 10 dagar kvar....


My body has certainly not kept pace with this shift from winter to summer time. Aremore alert at night and completely dead in the morning. Therefore, I took my showertonight because I know that tomorrow morning, I will not have the stamina! It takes asure 10-15 minutes before I even get the body to obey out of bed.

Really looking forward to summer and vacations now! 10 days until ....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...