tisdag 22 mars 2011

Skapar lust

Under min arbetsdag idag fick jag en otrolig lust att skapa. Har berättat att jag börjar få energi och vill fixa och dona en massa i hemmet och idag satt jag och funderade på om man kanske skulle köpa tyg och sy kuddfodral istället för att köpa färdiga. Då var det bara det här med symaskin, plus att jag förmodligen är mer ringrostig än många. Har inte gjort något i sömnads-väg sen sy slöjden i skolan tror jag. 


During my working day today I got an incredible urge to create. Have told me that Ibegin to have energy and want to fix a lot at home and today I sat and wondered ifmaybe I could buy fabric and sew pillow instead of buying finished. Then it was just thiswith the sewing machine, plus that I probably is more rusty than many. Have not doneanything in the sewing path since sew handicrafts in school I think.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...