tisdag 8 mars 2011

Magen

Känner att det är dags för en lite grav-update. Inte för att jag har så otroligt mycket att berätta om. Magen växer och blir större och större! Men det är nog den största tecknet som jag har på att jag är gravid. Jag mår lika bra som när jag väntade Melvin och har inga krämpor (ta i trä). Men jag har denna gången sökt havandeskapspenning, vilket jag inte gjorde sist. Så jag väntar bara på att det beskedet ska komma och hoppas på att det ska göra det i veckan. F-kassan fick ansökan den 18 feb, och de har upp till 30 dagar på sig att handlägga ärendet. Det borde inte vara så långt borta. Men man vet ju hur det brukar kunna vara med den där kassan...






Feel that it is time for a little bit pregnant-update. Not that I have so much to talk about.My stomach is growing and getting bigger and bigger! But that's probably the biggestsign that I have that I'm pregnant. I feel as good as when I was pregnant with Melvin andhave no cramps (knock on wood). But this time I have tried to maternity allowance,which I did not last. So I'm just waiting for the announcement to come and hope that itwill make it this week. Insurance Agency received application on 18 Feb, and theyhave 30 days to deal with the case. It should not be so far away.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...