lördag 21 juli 2012

Ännu en dag i Örnsköldsvik

Ännu en dag har passerat på vår vistelse i Ö-vik. Vi har haft en riktigt bra dag. Jag, mannen och barnen åkte på fjällräven Outlet och fyndade lite. Hittade mig ett par riktigt fina surfers sandaler gjord av hampa plantor och bomull. Haha riktigt flower power feeling. Men oj vad skön dom var. Tänkte köpa dom mest för att jag tyckte de var lite roliga men dom var gryma!! Sanüks surfers sandals - fina grejor. 

Åkte sen till far, Marie och lillasyster för en relativ snabb fika. Flisan ja hon var inte riktigt på hugget. Tänder, ont i magen och sovit dåligt. Vem skulle inte vara på dåligt humör då liksom??

Dagen rundades av med mammas årliga middagsbjudning. Denna gång på Public. En riktigt bra restaurang mitt i centrum. Jag valde det inte så vanliga alternativet på menyn. Kängrufilé. Fasen vad gott!

Så här sitter vi, i soffan hos mamma, framför tv och tittar på standup och suckar och pustar av den totala mättnadskänslan. Men det här är gött. Gött mos!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...