måndag 30 juli 2012

Försöka göra nytta

Finns så mycket vackert i naturen. Önskar så att jag hade en riktigt systemkamera att fota med istället för mobilskrället! 




Dagen börjar precis som igår. Grått men varmt. Solen har dock tittat fram och jag hoppas att den kommer visa sig lite mer idag. M har gått över till sin stora idol -vår granne Ebbe. L sover sött i vagnen och jag hoppas verkligen att hon sover ordentligt. Jag håller på att försöka styra in henne på "dagis-tider" men det går sådär kan vi säga. Hon är  sååå trött på fm. det är helt galet. Potträningen på M har inte heller fått så där direkta resultat. Men vi prövar lite då och då. 


Själv sitter jag här vid dator och försöker betala räkningar, kolla upp våra försäkringar och se vart tusan mina F-kasse pengar tog vägen. Kanske inte det roligaste jobbet. Speciellt inte när Nordea's internetbank verkar ha stora problem idag och mer eller mindre ligger nere. Dessutom ringer man försäkringsbolaget och: "du är placerat i kö. 147 i turordning." Yeaj liksom. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...