söndag 29 juli 2012

Ha haft en "gå-dit-näsan-pekar-dag"

Orkar egentligen inte men känner att jag måste slänga in ett inlägg. Imorse blev jag för ett ögonblick rätt sur över det grå vädret som var ute. Fasen sommaren är snart slut, var är vår sommar? Vi hade tänkt cykla upp till coop men sket i det och tog en promenad istället.

Vi behövde kompletera middagen och köpte samtidigt med oss lite lättare form av krubb. Sen gick vi dit näsan pekade. Formligen. Vi brukar göra det ibland, och det brukar som oftast bli riktigt bra. Och det grå vädret, var inte så dåligt. Det var kopiöst varmt, ganska kvavt men ändå ok. Vi spenderade dryga tre timmar på promenad och 15km. Inte dåligt mina vänner.

Sen den här updaten, ja jag är rätt usel på den just nu. Jag borde skämmes! Ikea tripen var riktigt bra. En hel del prylar fick vi med oss hem och barnen var otroligt duktiga med tanke på hur lite en av dem sovit! Nu säger jag godnatt, ses imorgon. Om ni vill.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...