måndag 30 juli 2012

Det händer grejer i trädgården





Även fast vårt arbete i trädgården och ute med huset har stannat av en smula så händer där mycket annat. Blev hyffsat förvånad när jag gick ut ikväll och såg att vinbären börjat mogna. Tittade på dem för inte så längesedan och då var alla gröna och kartiga. Men nu börjar de få fin djupröd färg. Härligt. Blir till att göra gelé och kanske saft. 


Jag gjorde ett träningsschema för mig idag på två veckor framåt. Ett litet mål att försöka uppnå och pusha mig för. Nu gäller det bara att hålla det också. Mina ärenden med försäkringar och bank och annat gick tillslut efter en del väntande och pratande hit och dit. 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu för tiden. Mycket som åker runt i huvudet och mycket jag skulle kunna berätta men jag får bara det inte ur mig det. GAH! Måste processera det lite tror jag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...