torsdag 5 juli 2012

Gräsänka

Så är det nu för tiden. Gräsänka varje torsdagkväll. Mannen jobbar och kommer hem imorgon. Såklart saknar jag honom men får se det från den positiva sidan -mer tid med barnen och lite ensamtid på kvällen.

Eftersom min hjärna processerar mycket tankar kring träning och hälsa just nu så blev det ett 40 min pass på crosstrainern efter att barnen knoppat kudde (vilket idag gick ruskigt fort efter att tillbringat merparten av dagen utomhus). Jag var fullkomligt plaskblöt efter passet och höll på halka omkull. Men oerhört härligt var det.

Efteråt kan man alltid smaska i sig ett mellanmål på frukt eller bär med keso. Här har jag lyxat till det med en klick grädde. Sluuuurp!




1 kommentar:

  1. Va du är duktigt...
    mellanmålet ser inte alls gott ut :)

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...