fredag 3 augusti 2012

420 kcal till frukost



Så här kan det alltså se ut. Min frukost. Idag fick jag sällskap av lillemannen då stora mannen sover borta på traktamente. Jobbar allstå. Det är fint med frukost och jag har svårt att "hoppa" den måltiden. Det är många som inte äter frukost, och jag gjorde inte det ett tag heller. När jag gick i skolan till exempel. Ur-dumt kan jag tycka nu när man är lite mer medveten om hur kroppen och sinnet fungerar tillsammans med mat. Eller snarare utan mat. Sen är det ju så gott också! Älskar de mornar som man fått sovmorgon och man kommer ner till ett kaffe-osande kök där mannen står och gör i ordning the frukost. 
Det - är vardagslyx. 

Nä, vad säger ni?! Börjar bli dags att hoppa ur pyjjan och slänga sig i duschen och ta tag i dagen va?! Inte för att jag planerat stordåd idag. Nej, det blir nog rätt lugnt idag med. Semester lugnt.Augusti lugnt.
Ska kolla lite mer på mina framtids-planer och se om jag ska gå "all in" eller om vi tar det lite i taget. Få se. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...