tisdag 21 augusti 2012

Vart tar alla dagar vägen?

Det är galet vad dagarna springer fram nu för tiden. Känner ni också så? Nu är det ju i princip höst. Igår startade vi i alla fall inskolningen på flisan vilket gick hyffsat. Mycket nytt så där första dagen. Men efter en helt knasig natt så stannade vi hemma idag. Fröken har INTE varit på humör, nä-hä! Men jag lyckades ändå få en del gjort. Ja det vill säga, handla med en mer eller mindre skrikande ett-åring genom hela coop! Och NEJ, jag skulle inte tvärhandla nått för komplettering, nä-ä  - storhandla! Två veckors meny, liksom! Helt snurrig i kupan när jag gick ut därifrån vill jag lova.

Nu sitter jag och grämer mig över att jag borde träna något. Känns som att jag har varit lite loj senaste tiden och mitt mål att springa Salomon trail touren känns väldigt långt bort. Att jag känner en smula förkylningssymtom i halsen försöker jag ignorera och låtsas att den inte finns. Kanske försvinner den då - tänker jag.
Samtidigt sitter jag här och letar kurser som jag vill läsa och kan inte bestämma om jag ska satsa högskola eller bara köra komvux kurser. 

Det här med träningen, vi behöver pratar mer om det imorgon. 

Tiden går så fort. Här var hon knappt en månad, nu börjar hon dagis. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...