tisdag 7 augusti 2012

Känna slutet på semestern

Idag började lilleman på dagis igen efter sommaruppehållet. Det får på något sätt att kännas som att sommaren och semestern snart, väldigt snart är slut. Tydligen hade dagis öppet hela förra veckan också. Jag som trodde att det här var första veckan som de hade öppet efter sommaren. MEN...jag hade fel. Vilket innebär att M varit hemma en vecka förmycket. Vilket inte alls gjort något. Men jag MÅSTE börja skriva upp sånt här. Andra året i rad - skämmes liksom!

Medan han var på dagis så åkte jag och flisan och gjorde ärenden. Jojo. Handlade inför middag med gäster i morgon. Åh denna rätt, var så längesen så jag och mannen fick vända upp och ner på våra huvuden för att komma ihåg vad man hade till. Fisk i alla fall, för omväxlingskull. Super enkelt, berättar mer imorgon. Ett stopp hos Kronans blev det också för att inhandla mer diklofenak. Jag får snart ta och kolla upp min muskel. Kan inte vara pillerknaprare hur länge som helst. 

Eftersom jag har en sån sockersöt man så hann jag även med ett stopp hos chefen, när jag skjutsade honom, för att prata lite om hösten och upplägget när jag kommer tillbaka. Hann däremot bara prata med en av dem så en snabbis till imorgon för att snacka lite detaljer. Men jag började även sälja in en idé hos frun och nu ska jag bara jobba fram lite detaljer och visa henne. Men det lät mycket mycket lovande. Hon hakade nära på utan att hört idén helt och hållet! 

Pepp, pepp!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...