fredag 3 augusti 2012

Fastna

Här sitter jag. Mannen är äntligen hemma och vad gör jag? Jo jag fastnar framför datorn med ca 110 ideér på hur min kommande header ska se ut här på bloggen. Tänkte att det var dags för en ny look. Men det tar fasen mycket längre tid än man tror. Tycker det typ har gått en kvart, men i verkligheten har jag nog suttit här lite över en timma. Skämmes! 


Jaja, bildhandteringsprograms nolla som jag är, får vi hoppas att den blir bra. Jag är total gröngöling och trycker på knappar till höger och vänster och menyrader swischar fram och tillbaka och jag begriper knappt hälften av vad jag gör. Är mest glad att det bli något så när som bilden jag har i huvudet. :) Hoppas det blir färdig snart..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...