onsdag 22 augusti 2012

Träning 4.1

Alltså det går verkligen inte bra just nu. Åh, denna ångest. Urk. Nej nu är det bara skärpning som gäller. Förra veckan blev det tre-pass. Det är väl inte helt illa pinkat men jag gillar inte när jag får tre-fyra dagar i sträck som jag inte gjort nått. Hittills denna vecka har jag inte gjort "ett na". Men imorgon då...DÅ!

Nu när jag snart börjar jobba och har hämtning på dagis, läggning och hela den biten efter jobbet så har jag börjat planera middagarna mer grundligt. Har satt upp en två veckors meny from i måndags. Försöker balansera det bra med god, hälsosam mat. Fisk en gång i veckan och veggo-torsdag. Känns mycket bra! Ett snabbt överslag på 28 spänn per måltid och person.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...