måndag 6 augusti 2012

Värmebölja

Oj, vad skönt det varit idag. Fantastiskt! Barnen och jag har varit ute mest hela dagen. En tur till lekparken efter lunch där jag fick gunga lilleman så han blev alldeles nervig. Går det bra? frågade jag och fick varje gång "JA-A" tillbaka fastän han såg ut som han skulle svimma mellan varven. "Mamma ja gunga nästan tlädet". Sen gick på skattjakt utan framgång. Men M var lika glad ändå. 

Sen fick jag under protest från prinsen klippa gräset. Jo, för gräsklipparn är ju farliga saker. Det är roligt vad framåt de är ibland och totalt nojiga andra. Men saker som låter för mycket har han aldrig gillat. Nope! skrek som en stucken när man starta elvispen när han var bebis. 

Flisan däremot. Hon ler bara och knatar efter. 





2 kommentarer:

  1. Vad härligt det ser ut med värmen! Jag håller tummarna för sol nästa vecka när jag äntligen får semester :)

    Stod och tittade lite på jordgubbs/lakritsvattnet igår men vågade inte chansa, haha. Så köpte två bananvatten till :D

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...