onsdag 15 augusti 2012

Att ha haft en "sämmer tid"

Alltså vad har hänt med mitt minne. Senaste tiden har varit helt galen. Jag verkar inte kunna hålla nått i huvudet. Missade första veckan för M på dagis, glömde bort hans tandläkartid, planeringsdagen på dagis -glömde bort. Står där med barn och rycker i den låsta dörren. Den allt annat. Tvätten hängs ett par timmar efter den är klar, plocka fram varor ur frysen, vårt bokade möte med sektor alarm..

Tror ni fattat. Det här är inte bra. Finns det nå piller mot sånt här? Huskur? Tips?

Min bror med familj är på besök och vi har hunnit ha riktigt trevliga somriga dagar och barnen har haft såå roligt! Imorgon åker mannen till sthlm igen, och jag har en febrig flisa att kurera. Sen ska jag smida på mitt lilla hälso-projekt och kanske sy en mössa till barnen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...