onsdag 19 oktober 2011

Blåst

Hade en plan på att ta mig ut på en promenad idag då träningsångesten börja göra sig påmind. Men när jag gick ut för att kolla posten och insåg hur mycket det egentligen blåste så ändrades planerna ganska fort. Mest för att jag inte känner mig helt hundra pigg, och känner mig om ännu mera sjuk när jag går ut. Trist. 

Har i alla fall fått lite nytta gjort idag då jag verkat lämna mitt läshuvud under sängkudden. Tvättstugan fick sig en omgång med trasa och såpa. Sådärja! 

Någon som vet vad det här är för något btw?

Had a plan to take me out for a walk today when training anxiety start to make itself felt. But when I went out to check the mailbox and realized how much it really blew sochanged plans rather quickly. Mostly because I do not feel completely one hundredspiritedand I feel for even more sick when I go outDull.

Have at least gotten some good done today when I left my reading head under the bed pillow. The laundry room was in a game with a cloth and soap. There you go!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...