torsdag 13 oktober 2011

Rotfyllning del 3

Ja, då var det igen! Suck... Sitter och väntar på Erik, min tandläkarstudent, har tid hos honom om ca: 10 min. Har lite mixed feelings över det här idag. Hoppas på ett sätt att det bara är ett bakterieprov för då lär det gå undan. Å andra sidan så hopas jag ju att det ska göras klart idag så jag slipper springa här en massa, dock lär det ta lite längre tid.

Medan jag är här håller Thord barnen sällskap. Får hoppas att det går bra. Sa till honom att jag iaf borde vara hemma till 17 för längre än förra gången kan det ju inte ta! (3,5 timmar!!!!) Hans respons var att "då har jag ringt 10ggr minst) :) Nu stänge jag av telefonen och blir...nja kanske inte lyckligt ovetande men...ovetande!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...