torsdag 20 oktober 2011

Sådär

Ett ganska bra ord för hur jag känner mig just nu. Jag är inte sjuk. Jag är heller inte frisk. Men lite sådär halvt mitt emellan. Typiskt. Att jag dessutom rent allmänt också känner mig just  "sådär" känns tråkigt. Det är nog den här träningsångesten som gör't. Jag skulle vilja ut och springa. Känna att jag bränner allt snask jag har en tendens att mer än villigt stoppa i mig. Hade kanske gjort gått att gå till någon slags "rehab"-avvänjning för sockernarkomani (om det ens är ett ord). 


Promenaden till dagis fram och tillbaka gjorde dock gott, fast den kalla luften man drar ner i luftvägarna kunde jag hoppat. Efter en del räjande på förmiddagen, är vi äntligen hemma och jag siktar in mig på en kopp kaffe och några minuters lugn innan jag ska ta tag i allt som behöver göras. 


Ett av "vill ha":n jag har just nu bild: H&M




A pretty good word for how I feel right now. I'm not sickI'm also not healthy. But a littlelike that half in between. TypicalI also generally also feel right "like that" feels sadIt is probably this exercise anxiety that makes itI would like to out and runFeel that Iburned all sweets I tend to more than willing put in me. Might have been made ​​to go to some sort of "rehab" for sugar addiction.

The walk to the kindergarten and forth did however good, though the cold air you draw into the airways could I jumped. After some fix in the morningwe are finallyhome and I are targeting me for a cup of coffee and a few minutes of peace before Iwill take hold of everything that needs to be done.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...