måndag 3 oktober 2011

Höst promenad

Att få med mig kameran när man far hemifrån är något som händer (tack och lov!!) oftare och oftare. Brukar normalt (om vi nu ska använda ett ganska urholkat ord) vara otroligt duktig på att alltid glömma den hemma. Men jag börjar som lära mig hur jag ska få till bilderna med vår (endast digitala) kamera så det är roligare att fota nu. Helst av allt skulle jag vilja ha en systemkamera(!!, hintar för julklappar hehe) så att jag kunde ta lika proffsiga bilder som många andra (när jag lärt mig alla inställningar och gått en kurs "fota for dummies" eller nått). Verkligen avundas möjligheten att skapa olika djup i bilden! Idag hade vi en så vacker höstdag och efter jag och Onga varit på öppna förmiddagen på kyrkan tog jag en promenad i solen medan de sov sött i vagnen. Dags att börja få igång dököttet tänker jag!












Foto: Theres - http://settsagtochgjort.blogspot.com




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...