måndag 24 oktober 2011

Det blir inte alltid som man hoppas

Jag hade verkligen hoppas på en lugn och mysig helg med älsklingen denna helg - och vad händer? JO jag blir sjuk. Eller snarare så blir vi dåliga båda två. Känns trist och jag hade mycket hellre berättat om något roligt vi gjort. Istället får jag berätta om min uppvaknande med panik. Hade sjukt ont i magen, eller snarare solarplexus området, och inget hjälpte. Blev av någon anledning sjukt rädd att det skulle vara något allvarligt, men efter ett telefonsamtal med sjukvårdsrådgivningen kl 01.30 på natten, och en tablett Novalycid så släppte det så pass att jag kunde sova. Sen har min mage varit VÄLDIGT i obalans, har "levt rövar'n" så fort jag stoppat något i munnen. Nu börja det bli bättre tack och lov! Men vår helg är som över....


Så här hade jag gärnat tillbringat helgen, MEN det är inte tillåtet som småbarnsförälder


I was really hoping for a quiet and cozy weekend with the sweetheart this weekend -and what happensYes I get sickOr rather, we become bad both. Feels sad and I'dmuch rather talk about something fun we did. Instead, I share my awakening with thepanicHad a sick stomach acheor rather the solar plexus areaand nothing helped.For some reason I was afraid it would be something serious, but after a telephone conversation with medical advice, at 01:30 at nightand a tablet Novalycid so calm itdown so that I could sleepAnd then my stomach has been very unbalancedhas turned as soon as I stopped something in your mouth. Now it is getting better thank goodnessBut our weekend is over ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...