torsdag 27 oktober 2011

Finna ro

Katterna har verkligen funnit sin plats i vår nygamla köksmöbel. Just nu står den där mest för att vi ville se hur det blev. Men den ska rustas lite och det är en av projekten som vi har framför oss. Tro att det kommer bli riktigt bra.

The cats have really found their place in our reinvention of kitchen furniture. Right now it stands there mostly because we wanted to see what it was. But it is to be upgraded a bit and it is one of the projects that we have before us. Believe that it will be really good




2 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen de där sofforna! Jag ska dock försöka hitta en med förvaring under och som inte är längre än 1.70.. inte det lättaste ska jag säga!

    SvaraRadera
  2. Nej jag kan verkligen förstå det. Våran är faktiskt inte så lång, max 120 tror jag.

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...