torsdag 6 oktober 2011

Paket att hämta

I går fick jag aviseringen på ett paket från H&M. Planen var att hämta det efter jag gjort alla inhandlingar idag, men med min förvirrade hjärna så glömde jag det och kom jag på det alldeles för sent. Väl hemma med paketet så drar jag fram de randiga farfars-tröjorna jag köpt till M. Blå-brun och rosa-brun. Den senare en aning mer rosa än jag förväntat mig. 


"Äsch vad fasen, det är väl lite coolt(?)" tänker mamman. Inbillar sig att pappan tycker den är en aning "fjolig".
MEN vet ni(?) 
...det skiter mamman i(!!). ;P


Förövrigt haglade "komplimangerna" över min cardigan. "Ta av dig den där handuken"
JO, man tackar!!!

Yesterday I received the announcement of a package from H & M. The plan was toget it after I've done all inhandlingar todaybut with my confused mind I forgot it andI found it far too lateAt home with the package so I pull up the stripedgrandfather-shirts I bought for M. Blue-brown and pink-brown. The latter is slightlymore pink than I expected.

"Oh what the hell, that's some cool (?)" Think the mother. Imagines that the fatherthinks it's a little "last year."
But you know (?)
... the hell mother in (!!). : P

Besides, hailed "complimentson my cardigan"Take off that towel"
Well, I thank you!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...