onsdag 19 oktober 2011

Här är den

Presenten som älsklingen kom hem med. Snart en vecka har den varit i min ägo och jag kan inte säga att annat än att jag är mycket nöjd. Inte för att det kanske behövdes speciellt mycket för att outskine sonyerikssons X2:a. Windowstelefon - Hur kunde jag få för mig att köpa en sån??? Ville mest bara visa min nya pärla som jag knappar på så ofta jag kan. Blir alltid lite nördig så här i början :)


Gift that darling came home withSoon a week has it been in my possession and I can say I am more than pleasedNot that it perhaps was needed very much tooutskine Sony Eriksson's X2: a. Windows Phone - How could I buy one of those???Wanted mostly just to show my new pearl which I mess with as often as I can. I am always a little nerdy at the start:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...